Tema: Re: vidaus darbai
Autorius: markoh
Data: 2013-09-26 10:40:44
dekui uz suorientavima.

"CodeC"  parašė naujienų news:l1utai$d49$1@trimpas.omnitel.net...

On 09/25/2013 04:35 PM, markoh wrote:
> isplanavimas paliekamas, sildymas centrinis, prie to ka parasiau nebent
> +balkono stiklinimas, +armatura (kranai,čiaupai) kiti;
> elktra paliekama, pakabinamu lubu nebus.
> netycia "uzguglinau" tokias kainas, ar realu?
> http://andrej.zykovic.lt/kainos/

cia sunku sakyt, kai kiekvienas labai ivairiai kokybe ir apdaila
supranta. ir kuriam laikui nori ta padaryt. esu daug apziurejes ivairios
kokybe apdailos. yra kur katik padaryta atrodo tragiskai.
yra kur 10 metu gyventa, o nepasakytum kad kazkas nusideveje, tik matosi
kad viksas 'kazkiek pasene', bet daugiau del to, kad pries 10 metu
truputi kitaip dare ir kitokios medziagos buvo, kurios dabar pakeistos
arba pigesnem arba isvis isnyke is rinkos.
siaip as siulau orientuotis i 300 Lt/kv.m kosmetiniam remontui ir 600
Lt/ kv.m kapitaliam remontui. tavo atveju panasu kad bus kosmetinis.