Tema: Re: vienkartiniai 5L maišeliai sultims
Autorius: For Example John Smith <For_Example John Smith@gmail.com>
Data: 2013-09-26 10:24:40
Dabar jie po 3 litus parduoda
(http://obuoliunamai.lt/sulciu-spaudykla-kaina), bet ne tai esmė, kai 10
tereikia. Jie nekelia ragelio kai eilė užpildyta, o po šalnų nebedirba. Bent
jau taip buvo pernai. Todėl šiemet neskambinau.
O visi kiti internete rasti pardavėjai Pajūrio regione.

P.S. pabandymui panaudojau vieną pernykštį išplautą maišelį. Buvo iškarto
sultys geriamos po stiklinę kitą. 2 savaites buvo viskas gerai, po to
prasidėjo rūgimas. Maišelis pūtėsi, dujos niekur neišeidavo, sandarumas
puikus. Supilta buvo pakaitinus iki kokiu 50 laipsnių...