Tema: Re: Gartraukiai: ka pasirinkti?
Autorius: finito
Data: 2013-09-26 08:36:47
Pas mane Elica toks pats modelis pastatytas. Kas patinka, kad yra bepakopis
apsuku reguliavimo slankinklis. Nes pas dauguma gartraukiu yra 3 poziciju
slankiojantis jungiklis kuris daro slyktu garsu takst takst takst.

Jo, Elica lempute yra "cool white" spalvos, bet ten jei gerai pamenu
standartine vamzdine lempa, uz dvim-trim litu nusipirksi kokios reikia
spalvos gamos.