Tema: Re: hipotekos išregistravimas
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2013-09-25 20:11:34
Notarui atlyginimą už hipotekos sandorio tvirtinimą, kaip ir šiuo metu, taip
ir toliau, greičiausiai, mokės ne bankas, bet skolininkas (nors to
nereglamentuoja teisės aktai, bet skolininkas su banku beveik visada
susitaria, kad atlyginimą už hipotekos sandorio tvirtinimą ir registravimą
mokės skolininkas (įkaito davėjas)).