Tema: Re: pamatu atkasimas
Autorius: bzik
Data: 2013-09-09 13:43:37
Iš savo patirties galiu pasakyt:
1.nelygink rankų ir technikos darbo, jei negali panaudot technikos :)
2.kainą nustato pasiūla. Gali mokėt juodadarbiams po >100lt dienai ir
džiaugtis, kad sutiko dirbti.
3.niekas nedraudžia pasidaryt pačiam. Labai padeda profilaktiškai, kainos
įvertinimui :)

"Robertas"  wrote in message news:l0k8cm$mgq$1@trimpas.omnitel.net...

O is manes siltintoju pagalbinis praso 8-9lt uz metra kuris is
siltintoju gauna 70lt uz diena, tai gaunasi ~350lt uz atkasima. Kadangi
kainu nezinau, tai iskilo klausimas ar tokios kainos ar uzsisauke biski.
Ten atkast gaunasi ~40m, man ekskavatoriukas kainavo 200lt iskart
40metru atstumo ir 1m gylio duobe elektros kabeliui.