Tema: Re: pamatu atkasimas
Autorius: Kurmis
Data: 2013-09-09 13:35:49
samdai zmogeliuka ir moki uz konkretu darba, nes dienu skaiciavimu gali
ilgai kapstytis.
moketi galima nuo 30 iki 60lt dienai arba pagal uzduoties sunkuma. nezinau
taviskiu pamatu perimetro, bet as saviskiu pamatu (50m) daugiau 100lt
neduociau, nes pas mane reikejo tik atkast ir niekur neveziau.
Kurmis