Tema: Re: Oro silumos siurblys
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-05-05 14:15:58
> Jei sulinys su vandeniu, tai obledinejimas labai greitas. Jei be, turi buti
> oro pritekejimas iki 6000m3/h.

Vedinimas leidzia su 200 m3/val paruosti 800 litru karsto vandens, o tai jau yra akumuliacine talpa. Numetam kambario temperastura iki minusines ir tomis paciomis sanaudomis turime tiek "grindinio" vandens. Idedu RTL290 kopiraita, kurio minusine temperatura noretusi siek tiek pazeminti.

Papasakosiu apie savo pigiai isirengta sildymo sistema. Ja sudaro SS oras-oras(4kw sildymo galios), ir dyelinis katilas.Kondishkes galios pakanka apsildyti mano 160 kv namuka iki mazdaug -5.Sildymas reguliuojamas savaitinio kambario ir lauko termostatu.Lauko temp.nukritus zemiau -5 sildymas ,automatiskai persijungia nuo dyzelinio katilo. Visa sildymo sistema kainavo truputis virs 5000 lt :
1.dyzelinis katilas ir kuro talpa 4200lt
2.kondicionierius 660 lt http://www.senukai.lt/index.php?&shp=1&cl=details&pgNr=&anid=000050917676
3.Automatika (termostatai,reles) 300 lt Taip pat dar turiu KK su akumuliacine,bet jau senokai nenaudojau.

Idedu linka su foto :
http://www.biteplius.lt/lt/2content.diary_view_my/1954828-=(229642709

Sildau butent ora tiesiog vidiniu bloku. Tiesiog radau tokia sekminga vieta po laiptais is kur vidinis blokas pripucia visa nama (pirmas aukstas +22, miegamieji +19), ir tuo paciu neisijaucia "skersveju".Bandem per silumokaiti sildyt vandeni- mano radiatorinei sistemai netinka.Ortakius montuot taip pat velu,- padaryta apdaila.