Tema: Re: Oro silumos siurblys
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-05-05 10:39:33
Na jei shulinys yra tarkime kokiam nors Forte, tai kodel gi ne....
Kitu atveju turetu buti TIKRAI ispudingo dydzio, kad spetu pririnkt per
sieneles is zemes pakankamai silumos, kad butu efektas.
Del dregmes - nesamone - jei sulinys be vandens jis isdziutu momentaliai ir
nieko atitirpdyti ten nereiktu...

anyway - nesamone, tada jau geriau privyniot vamzdzio su glikoliu ir uzkast,
butu toks pseudo grezinys :)