Tema: Re: Klausimas del banguotu bituminiu lakstu
Autorius: joo@
Data: 2013-08-26 12:41:13
dengiau malkine, pries 4 metus, danga pirkta is sss, nebepamenu kieno
gamybos

pietu puseje bangos ties lakstu sudurimais jau pradeda luptis

tvirtinau maziau negu reikalaujama, bet neissikraipe kol kas. pagrinda
dariau is lentu, su mazais tarpais, kokiu 10-15 cm gal

nuolydis nzn kiek - malkines plotis 3 m, pacio stogo aukstis man atrodo
1.5 m