Tema: Re: Klausimas del banguotu bituminiu lakstu
Autorius: priest
Data: 2013-08-26 10:59:45
Skaičiau  montavimo taisykles, tai esant 10-15 laipsnių stogo nuolydžio
kampui, rekomenduojama grebėstus dėti kas 45 cm. Taip ir padariau, tikiuosi,
kad duobėm nenueis :)).

O kaip ten su firmom gamintojom ir jų kokybe, gal yra kokie gerai
užsirekomendavę?

Kad spalvos lupinėjasi, teko girdėt, bet mano šuns būda stovi uždengta rudos
spalvos lapu jau 4 metus ir nesilupa. Gal čia nuo spalvos priklauso?

priest