Tema: Re: buitine technika
Autorius: mindis
Data: 2013-08-26 08:39:48
kai neaiski kontora, tai geriau jau nepervedinet, neaisku paskui kiek
laiko gali tek prekes laukt, o gali ir nesulaukt, paskui kol babkes
susigrazinsi, o gali dar pasirodyt kad bankrutuojanti ar siaip ragu
kontora. tokiais atvejais tai tik grynais pristatanciam kurjeriui. Ir
kas idomiausia kad kuo neaskesne kontota tuo maziau sansu kad turi
apmokejim grynais pristatymo metu pasirinkima.