Tema: Re: buitine technika
Autorius: Andriucha <(trinti)andrius.hovde@gmail.com>
Data: 2013-08-25 22:11:21
kad nekurt naujo posto...

klausimas mindau:
tu visviena ekspertas jau esi, taigi - turim namie Bosch WAE28362SN (
http://www.proshop.no/Vaskemaskin/Bosch-WAE28362SN-2414872.html?utm_source=tekno&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite
 ). Pries kelis menesius perbegau per googliu bet neradau kaip isjungt ta
joooo...na BEEP'A kai baigia skalbt. Nu ziauriai erzinantis dalykas, vaika
prikelia, bei pacius erzina... Cia pas jas daugelyje modeliu turetu but ta
pati nesamone. Kaip ji issinstaliuot lauk su visam?

"mindau"  wrote in message news:kv7nbf$vdi$1@trimpas.omnitel.net...

siaip smalsu.. kuo blogai is anksto pervest pinigus?