Tema: Re: Ieskau statybininku - nes dabartinis neturi apyvartiniu lesu
Autorius: Darius-B
Data: 2013-07-13 00:30:39
Is patirties galiu pasakyti. Pas mane statybininku nebuvo daug, bet galiu
pasakyti, kad nepriklausomai baltai, juodai, su rekomendacijom ar be visi
jie buvo p....rai. Jeigu reiketu rekomenduoti, del ramybes negaleciau
rekomenduoti nei vieno, nors kas liecia darba buvo ir nepriekaistingai
dirbanciu.

"wolfas"  wrote in message news:krpl52$1gj$1@trimpas.omnitel.net...

Nu ble 155 kLt manau net pakankamai kaip avansas ... tik popieriai
nesuspėjo iš paskos su krize ir norais, o dabar statybininkas tiesiog
šiuo momentu kai man reik reikalus judinti neturi apyvartinių lėšų...
pajudės gal po metų, kai bankas bus labai piktas ir turėsiu bereikalingų
rūpesčių... Į smulkmenas nesileisiu tiesiog ...

Kritikos ar panašiai neprašau. Noriu statybininkų nuorodų ar panašiai
kurie nesėdi šiknoj ir nori veiklos, o piniginis klausimas - derybų
reikalas.
Dėžutės su apdaila prašau. Baldai ir visa kita įranga jau mano atskiras
rūpestis.

ačiū iš anksto už info