Tema: Re: Ieskau statybininku - nes dabartinis neturi apyvartiniu lesu
Autorius: adax
Data: 2013-07-12 20:46:03
Pirma kart girdziu, kad statybininkas is savo lesu nama turetu pastatyt,
baldu uz kelis tukstancius niekas net nedaro avanso nepaeme, o cia nama. O
jei taip norisi kaip pats sugalvojei, tai paimi ir nusiperki to statybininko
jau pastatyta nama (dezute), ir tas pats gaunasi, o jei jis neturi uz ka
pastatyt tai nusiperki is kito statybininko, kuris jau desimt namu pastate
ir pardavineja, skelbimuose pilna tik pirk.