Tema: Re: individuali šilumos apskaita daugiabuty
Autorius: Vaidas
Data: 2013-03-12 13:14:31
Normalu, kad visi nori mokėti už šilumą mažiau.
Problema tame, kad tokių, kaip tavasis, butų savininkai siūlo įsivesti
individualią apskaitą, o tokių, kaip manasis, butų savininkai siūlo namą
pirmiausia renovuoti (ir galbūt įdiegti individualią apskaitą), nes taip
teisingiau.

Pirmasis variantas pigesnis, be to tokių butų daugiau, tad realiai
vietoje "mažinkime šilumos išlaidas" daroma "perskirstykime šilumos
išlaidas".

Vaidas