Tema: Re: Geoterminis sildymas daugiabuciui
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-03-11 20:09:23

"Mindaugas T"  wrote in message news:khl043$dko$1@trimpas.omnitel.net...

>Dėl šito paprastumo viskas aišku. Kas neaišku - čia šilumos siurblio COP,
>ar bendras tavo namo viso šilumos poreikio COP?
>Nes pvz glikolio siurbliukas jau ne šilumos siurblys, koks nors papildomas
>tenas ar boileris - irgi ne šilumos siurblys, COP neįtakoja. Bet sąnaudos
>yra, ir sąskaita už elektrą yra.

Kai paišiausi visas kreives ir programavausi taimerius katilo programavimui,
elektriko butent del to ir paprasiau, kad viskas, kas susuje su sildymu
pakabintu ant vieno skaitliuko. Beje - ganetinai svarbi dalis, kurios niekas
uz tave nepadarys. Nera sunku - bent 2-3 kartus per diena reikia nusirasyti
katilo parametrus, skaitliuko ir termometro parodymus ir po kokio pises metu
galima jau vien tik su tokia info sutaupyti apie 20 proc. shilumos.

>Legionelėms ir kt. higienos normoms.

Tam taigi yra funkcija - Extra Hot Water.  Isijungi apas mane karta i
savaite - daugmaz tada, kai didesnis vandens poreikis. Laikyti pastoviai
toki vandeni tikrai nematau prasmes.

>mykt kad jei taip tai čia ne visai taip, taip tik reklamoje rašo o gyvenime
>visaip būna ir t.t. Gal pas kokius kreivarankius pataikiau paklausti :)

Kontoros nebera - bankrutavo :). Katilas NIBE. Dabar priziuri kazkas ish
newsus paskaitinejanciu ir ten anksciau dirbusiu - po ranka kontktu neturiu.
Problemu buvo, Aciu Dievui kolkas smulkmenos ir issprende operatyviai ir
nebrangiai. O kreivarankiai jo - shitame reikale galima  sakyti islosiau
loterijoj. Nes kur name dare tokie nieksai kazkokius mazgus - dar ir dabar
pakeikiu. O su SS pora pazistamu keikiasi - elementarios kliurkos, kur
rangovas sutaupe lita, o klientui per metus tai atsistoja i 1000. Ir kai
paziuri, po laiko atrodo ir pats gudrus - kaip blin buvo galima tokia
nesamone padaryt. O kai daro - nu ka tu zmogus supranti....