Tema: Re: Geoterminis sildymas daugiabuciui
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-03-11 09:07:07

"Mindaugas T"  wrote in message news:khir6h$ssk$1@trimpas.omnitel.net...

>Kad kilovatas bus smarkiai pigesnis - niekas nesiginčija. Klausimas tik dėl
>įrengimo kainos, ar atsipirks.

Kas yra atsipirks? Jei prie kilovato silumos kainos prideti nusidevejima
(arba skaiciuojant atbulai - paskolos grazinima) - taigi ir gaunasi mano
dutas 15 ct.

>Bet tada COP krenta, nes temperatūra žemesnė nei iš gręžinio.

Kiek pamenu horizontalaus COP gali buti didesnis, mazesnis ar toks
pat -priklasuomai nuo grunto.

>Nežinau kaip šlangą kloja prūde, bet ar tikrai tik 10% proc skirtumas?

Neturiu kaip palygint :)

>Tiesa dar - o kaip pas tave su karšto vandens ruošimu? Su geoterma kaip
>nors susiję? COP labai jau įtartinai gražus - panašu kad boileris atskirai?

Is to pacio - COP'o  tai neitakoja visai.