Tema: Re: Apdailos meistro Elektrėnuose
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-03-05 17:45:38
Ant benzo.

"Mr.Green"  wrote in message news:kh4vlr$24i$1@trimpas.omnitel.net...

Už ką?

"Linas Petkevičius"  wrote in message
news:kh4veu$1r1$1@trimpas.omnitel.net...

Geriau imesk 50 Litu.

"Mr.Green"  wrote in message news:kh4utr$177$1@trimpas.omnitel.net...

Imk tas nuotraukas, jei dėl to tamstai palengvės.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Tai koks normalus meistras gi eis pas "Persigalvojau. Draudžiama?" be
sutarties ir avanso. Gal tu rimtai koks pideras ir jaunuolius i savo buta
taip vilioji. O dar pazadai nuotraukas kazkokias rodyti, kurias ideti
internetan bijai, pazadai alkoholio nupirkti - nu kas tu po to?

"Mr.Green"  wrote in message news:kh4trd$vim$1@trimpas.omnitel.net...

Ne, čia tu eilinis pyderas, o aš ieškau meistro, kuris man patvarkytų butą,
o ne šūdą maltų omnitel.building.
Aš tau sakau - pasirodai mano namuose, gauni 50 Lt grynais, gali ir nieko
nedaryti, tik pažiūrėti.
Padarai vonią, gauni 1000 Lt. Patvarkai virtuvę su balkonu, gauni dar 1000
Lt.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Nedraudziama - bet pasirodei, kad esi ne normalus lietuvisas darbdavys
lochatronscikas, o eilinis pydaras. Ka tada reiskia tavo kalbos del
atlyginimo viska padarius - irgi sakysi, kad persigalvojai? Gerai, kad
nepasimoviau - 20 metu darbo neiskojes, tai kazkaip patirtis atbuko ir
naiviai galvojau, kad dar Lietuvoj padoru darbdavi galima rast....

"Mr.Green"  wrote in message news:kh4tbj$v2m$1@trimpas.omnitel.net...

Persigalvojau. Draudžiama?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

O zadejai pavedima padaryt.

"Mr.Green"  wrote in message news:kh4s9b$tts$1@trimpas.omnitel.net...

Kiek tamstai galima kalti - avansą gausi grynais, kai peržengsi mano namų
slenkstį.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Tinka - mesk zadeta avansa.

"Mr.Green"  wrote in message news:kh4ral$sru$1@trimpas.omnitel.net...

OK, tariamės taip - moku 1000 Lt už vonią ir 1000 Lt už kitus darbus balkone
bei virtuvėje, o pats kuo greičiau apsisuki, tuo mažiau važinėjimams
išleidi. Tinka?