Tema: Re: Apdailos meistro Elektrėnuose
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-03-05 15:16:05
Pay palu nesinaudoju. Nurodyk sąskaitą ir kiek pervesti. Blogai išklijuosi -
grąžinsi dvigubai (juk tamstos klijuotas plyteles kažkas turės nulupti ir už
tai reikės pinigus mokėti, plius naujas plyteles pirkti.)

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Viskas - labai abstraktu. Geriau tariames dienomis - man kaip darbuotojui
nerupi, kokia tu nauda gausi ish to ka ash padariau - cia tavo reikalas. Ai,
dar tiesa, girdejau, kad sazininga dalintis yra per puse su tuo kur samdai.
Tai kai pabaigsiu remonta - puse metu gyvensi tu, o kita ash. Jei tinka -
varyk babkes i PayPal'a ir po svenciu pradedam darbus.

"Mr.Green"  wrote in message news:kh4n4n$o9m$1@trimpas.omnitel.net...

Iki liepos vidurio kad viskas būtų padaryta.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Tai sakei ir kitu darbu yra?

O per kiek pageidautumet visas plyteles tureti isklijuotas? Primesiu ar
tenkina mano tempai.

"Mr.Green"  wrote in message news:kh4mpv$ntu$1@trimpas.omnitel.net...

Mėnesį 16 kv.m. plytelių klijuosi? Mokėsiu 50 Lt už kvadratą.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Del kainos, ka cia deretis - noriu, kad į menesi man liktu nemaziau 3000 Lt.
Jei tinka - pervesk ant keliones. Garantijas duosiu rastiskas ne problema -
tik paruosk popierius.

"Mr.Green"  wrote in message news:kh4m3j$n7c$1@trimpas.omnitel.net...

Na, tai atvažiuok, įvertinsi darbų frontą ir suderėsim dėl kainos/kokybės.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Tai jei gerai mokesi - isklijuosiu kokybiskai.

"Mr.Green"  wrote in message news:kh4k7i$kv8$1@trimpas.omnitel.net...

Na, žiūrėčiau, kaip išklijuosi, nes jaučiu po tamstos klijavimo reikės
ieškoti meistro perklijavimui.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Jei padoriai mokesi - ash pasirasau.

"Mr.Green"  wrote in message news:kh33lb$l6n$1@trimpas.omnitel.net...

Gal kas gali parekomenduoti - vonioje plyteles išklijuoti, balkoną
patvarkyti, dar kitokių darbelių rasčiau.