Tema: Re: Savitakine KKK sistema
Autorius: runkeliz
Data: 2012-12-11 15:23:21
On 2012.12.11 14:03, Vidas Makauskas wrote:
> Nori pasakyti, kad kol katile esantis vanduo nepasiekia aukstos
> temperaturos tai tol nepradeda cirkuliuoti sistema, nes cirkuliacinis
> siurblys reikalingas katilo ausinimui? Tuomet nematau jokiu problemu KKK
> jungti su akumuliacine be cirkuliacinio siurblio. Nes savitaka lengviau
> irengti su salia stovincia akumuliacine, negu su radiatorine sistema.
> Vienintele baime gali buti tik tokia, kad i katila is akumuliacines butu
> paduodamas per saltas vanduo.
> Idomu kiek litru vandens kaitindavo pats katilas savyje. Dabar kaitina
> kokiu pora kibiru, o savitakai reikia kokiu 100 litru/

priklauso nuo pajungimo schemos, todėl šitoje vietoje nesiginčysiu. Bent
pas mane viskas keliauja tiesiai į Ak, o iš jos tik į grindis.

kitas dalykas - savitaka daug mažesni srautai, todėl manau kad katilui
giliai px kokia grįžtama temperatūra į akumuliacinę, nes momentaliai jsi
būną užkaitinamas. Kitas visai atvejis, kai srautai yra dideli
(siurbliuko atvejis)