Tema: Re: Savitakine KKK sistema
Autorius: For example: John Smith
Data: 2012-12-10 21:34:41
o pas mane griztamo vandens katile temperatura uztikrina ketursakis, katile
temperatura maksimali, kas yra rasojimas katile is viso nezinau (vasar
kranus uzsuku is sustabdau ta savitaka) ir siurbliukas isijungian tik
avariniu atveju. Jei nera grindinio sildymo, yra rusys ir vamzdynas
gelezinis, tai siurblys tik avariniam atvejui, kad katilas neuzvirtu.

"Edgaras"  wrote in message news:ka4v1j$t48$1@trimpas.omnitel.net...

is praktikos, savitaika veikia tik avariniu atveju dingus elektrai, o siap
yra naudojamas siurbliukas tam kad uztikrinti gryshtamo katilo temperatura
ir siap geresnis degimas vyksta viskas makaluojasi ir visiems nuo to smagiau
:) o kai geras degimas vyksta tai ir katilas neuzsinesa taip, ir kaminas
suodziais neaplimpa, ir malkas taupome.