Tema: Re: uzsiorina boileris ir sildymo vamzdynas
Autorius: tarum
Data: 2012-11-18 16:43:54
Turbūt nuo konkretaus atvejo priklauso. Pas mane prie dujinio katilo normalu
1 atmosfera kai sistema darbinės temperatūros. Ir dar pas mane slėgiui
sumažinti reikia pūsti, o padidinti - išleisti orą.

"Raimis"  parašė naujienų news:k8aeu9$5c7$1@trimpas.omnitel.net...

O kas zino kiek yra normalus slegis slatai sistemai ?

"Sail"  parašė naujienų news:k84nr4$ej0$1@trimpas.omnitel.net...

Paziurek pletimosi indo slegi. Pripusk iki tokio slegio, kuris normalus tavo
sildymo sistemai esant saltoje busenoje.

Tarp kitko, matuojant slegi pletimosi inde, ji reikia atkirsti nuo sildymo
sistemos, kitaip slegio neismatuosi. Ir zinoma duoti indui susisiekima su
atmosfera.