Tema: Re: Q:uzsiorina boileris ir sildymo vamzdynas
Autorius: Kancler
Data: 2012-11-16 09:42:28
On Thu, 15 Nov 2012 22:42:45 +0200, "Vytautas" <nera@pasto.lt> wrote:

>gal bandyt visus sujungimus ziureti. arba issipletimo inda - ar pakankamas
>slegis. pas mane buvo per mazas, tai sistemai atvesus slegis krisdavo iki 0
>pagal manometra ir per kazkuri nuorintoja automatini pritraukdavo oro

Spaudimas berods netoli 2 vienetu kažko, tiksliau nepamenu, bet kai
nuorinu jis krenta iki maziau nei pusės vieneto. Bandziau uzkelt
salto vandens slėgį rankiniu rezimu paleidęs gilumini siurblį taciau
niekas nepasikeite, matyt voztuvas neleidzia sildymo sistemos
papildymo. Bet po kurio laiko kai pasipildo sistema slegis sildymo
sistemoje pakyla iki prieš nuorinima buvusio. Nutekejimu
nepastebejau, nebent jie grindyse.