Tema: Re: Lauko durys namui
Autorius: Resolut
Data: 2012-11-05 10:42:18
Nieko nera pastovesnio uz laikina. Sakau is asmenines patirties.

Tavo fix idejos - "duru plano" rezultatas- prastos durys uz dviguba kaina.
Statybininkai atsakingi uz tai, kad nenudrengtu. Be to, neperseniausisi
atsirado super dalykas durims apsaugoti nuo pazeidimu-  polietilenine
plevele.
Nepigu,  bet pakankamai veiksminga. Ypac derinant su nano kartonu.