Tema: Re: Lauko durys namui
Autorius: Darius-B
Data: 2012-11-04 15:28:43
Bet pvz. saldytuva lengviau per duris nupyzdinti negu pro langa:)

"Betas"  wrote in message news:k75g0s$o9p$1@trimpas.omnitel.net...

O kur sąmonės? Kiek esi girdėjęs atvejų apie benzopjūklu išpjautas duris?

Idomu, ar benzopjūklu išppjautos durys sudaro nors 0,001% išlaužtų medunių
durų?
Google radau 1 atvejį, kai pažįstami vaikinai benzopjūklu išpjovė virtuvės
duris. Pagrindinis tikslas tiems vaikigaliamas matyt buvo EFEKTAS!
Turbūt N+1 kartų rečiau, nei apvagiama radus neužrakintas spynas.
Tas pats su šarvuotom - niekas nelupa su laužtuvais ar nepjausto su
bulgarkėm kaip rodoma reklamose.
Žulikai irgi kilo iš tingių beždžionių - kam vargintis, triukšmauti,
prakaituoti, kai spyna atrakinama ar išlaužiama per minutę?
Arba dar paprasčiau atstumti pigų plastikinį langą - nereikia ir stiklų
daužyti.