Tema: Re: Pigus budai sildyti garaza
Autorius: sharkius
Data: 2012-11-05 00:59:13
On 2012.11.04 16:53, eimaz wrote:
> tuomet šiek tiek ne taip klausimą užduodi, nes žodis pigus šildymas ir
> 10 cm lubose kažkaip nelabai man susiderina, nes tavo tas visas pigumas
> gana greit per lubas iškeliaus.

Lyginant su tuo, kad dazniausiai garazo stogas buna nesiltintas, tai
10cm vatos yra daugiau negu dafiga, netgi didzioji dalis daugiabuciu
pavydetu tu 10cm sausos vatos ant stogo. O jei i tema, tai pigus
sildymas yra nedarinet duru, ir pastacius kampe kokia burzuika su
ortakiais, pakurt joje kanors bent pora kart per savaite. Jei masinos
nevarineji, ir vartu kasdien nedarineji, tai juos galima uzdengt 10cm
polistirolu is vidaus, bus naudos daugiau nei papildomi 10cm ant lubu,
zemiau nulio temperatura neturetu nukrist, juo labaiau grindys
nesiltintos leidzia silumai is zemes eit i garaza... Ne karta teko matyt
kuomet statybose, name su langais bet dar be sildymo sistemos, isalas
per visa ziema taip ir nesusidaro.