Tema: Re: Pigus budai sildyti garaza
Autorius: eimaz
Data: 2012-11-04 17:53:17
tuomet šiek tiek ne taip klausimą užduodi, nes žodis pigus šildymas ir 10 cm
lubose kažkaip nelabai man susiderina, nes tavo tas visas pigumas gana greit
per lubas iškeliaus.

"Dizzy"  wrote in message news:k75f00$nkg$1@trimpas.omnitel.net...

ok, bet klausimas ne apie tai.

"eimaz"  wrote in message news:k73b2q$eod$1@trimpas.omnitel.net...

pas mane nešildomas garažas ir tai apšiltintas 15cm sienos + 20cm lubos. tad
gal ne nuo apšiltinimo taupymo reikėjo vis tik pradėti jei planavai šildomą
garažą daryt?

"Dizzy" <dizzy@toyota.com> wrote in message
Kokie butu pigus budai atskirtame nuo namo garaze palaikyti bent teigiama
temperatura salciu metu? Ziurint i investicijijos ir sanaudu kastus?
Garazas silikato blokeliu, apsiltintas polisteroliu 10cm, rostverkas,
grindys, lubos taip pat apsiltintos 10cm. Vartai bus labai sandarus ir
silti.
Ar ne elektriniai konvektoriai tinkamiausias sprendimas?