Tema: Re: Triukšmo židinys.
Autorius: ap
Data: 2012-10-29 09:54:51
Kol neatpažinsi garso, tol nerasi.
O šiaip prie radiatoriaus pas kaimynus gali būti pastatytas kompiuteris.
Dar ikyriai zirzia mobilių telefonų pakrovėjai, kaip pasikrauna
telefonas... arba krovimo metu. Aš tokių turiu, bet kai įkiši kur į šoną
netrukdo, bet naktį tai triukšmadarys kaip reikiant...
Dar pradžioje apeik savo butą... O jeigu ateina radiatoriais tai
sudėtingas reikalas, nes turėsi apeiti 1/4 butų. O šilumos mazge
cirkuliacinis yra, gal tavo butas turi stovą (šildymo vamzdžius), kuris
kaip tik tiesiai virš mazgo?