Tema: Re: Triukšmo židinys.
Autorius: AurimasB
Data: 2012-10-23 11:39:51
pas mane būna kai paleidžia šildymą, "energija" atsuka cirkuliacini max pajėgumu, irgi erzina zirzia, nusileidžių į mazgą, siurbliuko pajėgumą sumazinu vienu žingsneliu ir nebezirzia :) kad kam šalta irgi neikas nesiskundžia..

galbūt 12 aukštį ar aukštesniam toks pijomas nepraeitų, nes tikrai reikia to siurbliuko max. Tai arba galingesni siurblį kad jis dirbtų mazesnėmis apukomis arba radiatorius skardinius pakeist į spyžių gal nesigirdėtų, nes bent pas mane tai panašu kad kai zirzia, tai zirzia pats radiatorius.. :?