Tema: Re: Kur dëti 10x10x100cm putplasèio juostas (Kaunas)?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-10-18 08:03:39
> ne vienas bande - lauke paliktos eps-o atliekos prigeria vandens
> belekiek. Pagal tavo nurodytus silo popierius per menesi iki 3% turio.
> Cia daug ar mazai? o jei per metus tai iki 33% turio? o tai jau kaip
> nemazai turbut.

Cia yra toks Aurimas tai jis jau pries 5 metus tokius kliedesius
sskleide. Pries 5 metus i pamatus po zeme prikisau polistirolo, o
siemet, darydamas lietaus kanalizacija isitikinau, kad jokiu pokyciu
jame nera. Buvau tycia laukbaloje palikes gabalus polistirolo atlieku,
isalo, perziemojo po sniegu, o pavasari vel plaukiojo pavirsiuje kuo
puikiausias.
Kovo menesi man nutinkavo vidu ir as uzsiveziau polistirola grindims.
Vasaros pradzioje dejau grindis tai palei zeme tarp polistirolo lapu
1x2m buvo vandens kondensatas. Nesuprantu is kur jis ten atsirado,
butent tik tarp apatiniu lapu ir visose kruvose. Tai pries dedamas ranka
nubraukiau ir jokios zymes daugiau nepastebejau, kad jis butu koks nors
imirkes.
Dabargi i lubu karkasa sudejau 10cm vatos ir bijau, kad is ten ims
plisti pelesis. Virs perdangos numatyta sudeti 10cm polistirolo be JOKIU
GARO IZOLIACIJU ir uzbetonuoti grindis palepeje. Ir galu gale tarp
gegniu 20cm vatos, bet su garo izoliacijos plevele. Buciau lubas
klijaves taipogi polistirolu. Kainuotu "centus", darbas paprastas, bet
aukstesneje temperaturoje isskiria toksiskas medziagas. O liepsnoje
isskiria troskius juodus dumus.