Tema: Re: Kur dėti 10x10x100cm putplasčio juostas (Kaunas)?
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-10-17 16:54:47
o to pagoogling, kaip tas polistirolas jauciasi guledamas zemeje. Jis visur
ivardijamas kaip baisus ekologijos priesas, nes nesuyra simtmeciais (kiti
saltiniai net tukstancius metu ivardija), ir dar maza to, sunkiai
perdirbamas, nes perdirbimo metu issiskiria visokiu nepageidautinu junginiu.
Todel pakasus ji i zeme, kur jo nepasieks saule, jis tikrai pergyvens ir
tave, ir tavo anukus.