Tema: Re: Laukiami komentarai ir nuomenes
Autorius: DDD
Data: 2012-10-17 09:10:48
Mintis teisinga, bet ten bukle tokia, kad reikia daryt kapitalini
remonta, dabartineje bukleje gyventi tikrai nesinoretu ...

Dabar ten ziauriai salta, sildymo saskaitos kosmines. Esminis klausimas
kiek pavyktu gaut naudos silumai apsiltinus grindis nuo rusio.

Labai nesinori moket brangiau nei uz buta, bet tuo paciu ir saskaitas uz
sildyma moket kone 2 kart didesnes ir prie viso sito salt ...

Kaip manot kokia reali kaina galetu but tokio objekto, kiek verta moket
uz 77 kv. atsizvelgiant kad reikia kapitalinio remonto