Tema: Re: Laukiami komentarai ir nuomenes
Autorius: MaRiUs
Data: 2012-10-16 15:31:02
Manau neapsimoka, kadangi neseniai su kolega  ziurejau 2a ~64 kvadratu
buta kotedze per du aukstus   su irengimu - kaina 210 000, Tiesa,
Romainiuose, bet su zemes lopineliu ir t.t. zinoma nelabai man jis
patiktu, bet pirkt sena nama su neaisku kokiu siltinimu, elektra,
sildymo sistema, galas zino kokia hidroizoliacija rusyje ir t.t. ir t.t.
ir dar kaimynais virs galvos bei neaisku kam reikalingu rusiu- manau
tikrai rizikingas projektas... vat jei tai butu 100% namo, arba 1 auksto
namas tada kitas reikalas.....

--
MaRiUs,
Kaunas