Tema: Re: LED juostos
Autorius: Vaidas
Data: 2012-10-09 08:01:32
Meistrai dažnai sako iš praktinės patirties, kurios priežastys būna pvz.
- waterproofinės kažkodėl vienu metu buvo kokybiškesnės už paprastas ir
laikydavo geriau. Arba "geriau laiko", o pasigilinus: priklijavo
žmogeliui vos ne dušo kabinoj ne waterproof, anoji gaudavo drėgmės, na
ir neatlaikė kontaktas. Aš skirtumo laikyme nepastebėjau per kelis metus.

Laiko tos led juostos ir netgi jei tai ne waterproof. Tik kaip minėjau -
skirtingų pirkimų (iš skirtingo ebay žmogelio) juostos gali būti kiek
skirtingos.

Vaidas