Tema: Re: Q: LED juostos
Autorius: Vaidas
Data: 2012-10-08 09:23:24
Kinietiškos laiko (tiek priklijavimas, tiek led'ai). Tik va, labai jų
parametrai priklauso nuo bangų baikalo ežere (t.y. oro): viena warm
white labiau melsva, kita labiau gelsva (aišku atskirsi tik lygindamas
vieną šalia kitos). Viena daugiau vatų srebia, kita mažiau (pvz. pirkau
5050 60LED/m, tai viena juosta buvo ~7.7W/m, kita 6.9W/m.
Na ir dar mūsų fotografas labai atpažįsta spalvų netolygumus ar ką tai
ten, nu bet man niekaip nepasisekė to pamatyti.

Beje, waterproof manau tau nelabai reikalinga - dar kokį dolerį sutaupysi.

Vaidas