Tema: Re: Dazu pasirinkimas
Autorius: dz
Data: 2012-10-08 16:03:37
su vivacolor viskas gerai, bent pas mane objektuose jie einamiausi,
vivacolor yra to pacio tikurilos brandas, tik gaminami estijoje, na ir jie
nera, kad labai pigus, pilna pigesniu

"Leon'"  wrote in message news:k4tu4l$td7$1@trimpas.omnitel.net...

is tikro tai ir domina, ar didelis skirtumas praktine prasme tarp pigesniu
ir brangesniu dazu. Pora kolegu cia parase, kad ir vivacolor puikiai valosi,
o jie, kaip suprantu, prie pigesniu alternatyvu. Dar pora kolegu Beckers
minejo, kiek googlinau, suprantu, kad tai ir prabangesnes serijos :).
Zodiuz, kaupiu info, paskui ziuresiu pasiulytu dazu kainas :) ir reiks
kazkaip apsipresti.