Tema: Re: Dazu pasirinkimas
Autorius: Aurimas B
Data: 2012-10-07 08:13:47
Vivacolor 7 viskas dažyta, puikiai valosi jei ką. Dabar sugalvojom dalį
persidažyt, tai bandau Sadolin bindo7 ne vivakolor tik dėlto kad radau su
nebloga kaina, kolkas patenkintas, ryškiai oranzinius perdažau baltai,
dengia beveik iš 1 karto..

"ArunasM"  parašė naujienų news:k4q4kv$pr9$1@trimpas.omnitel.net...

man tamstos situacijoj laimejo beckers.... nors dregnoj vonioj buvo kazkoks
bedzaminas mor su kazkuo pries pelesi. visur kitur keuso luksto blizgesio
kazkas plaunamo. nusivilimo - nulis.

P.S. vaikams ant sienu piest neteko, tai negaliu pasakyt, kaip jie ten
plaunami :)

siaip svarbiausia, kaip paruostos sienos, turbut :)