Tema: Re: reikia siurblio
Autorius: DasI
Data: 2012-10-07 23:32:18
380W traukimas, nu o bet tachiau tai yra mazhiau uzh 500W. Su salyga, kad
tiek samsungas tiek philipsas smarkiai nemeluoja, philipsas visgi traukia
juntamai geriau. Ir priezhiuros manychiau gerokaij mazhiau, kas kokius 4
men idedi nauja maisheli, o filtrus paskutiny kart valiau, kai pameginau
panaudoti mazhumele kaip statybiny - deja deja - vat shitam reikalui jis
netinka, nuo didelio kiekio smulkiu dulkiu greit paspringsta.

On Sat, 06 Oct 2012 12:10:46 +0300, Mikrobas wrote:

> http://www.e-senukai.lt/technika-ir-elektronika/buitine-technika/dulkiu-
siurbliai-ir-priedai/sauso-valymo-cikloniniai-dulkiu-
siurbliai/880634935368_2.html