Tema: Re: reikia siurblio
Autorius: DasI
Data: 2012-10-04 17:03:08
Shits man yra zeureij geras, turiu jau gal kokie 4 metaij.
Laidas ilgas
Maisheliai talpus (ilgai pildosi, keichiu tada kai jau juntamai galia
sumazheja, tada isemi tokia "plyta" ir idedi nauja), ir gan universalus -
keli gamintojai tokius naudoja, taigi kurio randi tarkim pigiau,
paskutiny karda koky taij big packa pirkau tai visai po pigaja gavosi. Ir
aplamai ju ten keliu variatciju yra tai gali rinktis pagal skony -
visokie hepa ar special su gyvunais kazkuo susije.
Siurbia galingaij, garsas nemazhas, bet kas ydomiausiai, kad ne ish
siurblio jis eina garsiau shniokchia ish shepechio per kur shiukles
itraukia.
Nu ir dar ten pagal modelio numera(paskutiniai skaitchiai berods) bisky
kitokia komplektacija, pas mane buvo su turbo siurbliu, tas yra gan
fainai kilimams, bet geraij veikia kol naujas maishelis, plius plaukaijs
apsivelia.

On Thu, 04 Oct 2012 16:04:22 +0300, 4r wrote:

> supratau, ka manot apie si modeli ?
>
> http://pigu.lt/technika_ir_elektronika/namu_technika/dulkiu_siurbliai/
dulkiu_siurblys_philips_fc_9170?id=130170