Tema: Re: Įrankiai - dovana tėvukui
Autorius: mirkt
Data: 2012-10-02 23:27:48
nesu išbandęs daug kastuvų, bet ~4 metus tiek statybose, tiek darže
naudojam „fiskars'us“ ir jokio kito kol kas nenoriu.. Gyvenam ant molio,
tad tie kastuvai tikrai nelengvų dienų yra matę, tiek esu juos atidaužęs
(turiu ir kirką :)) į sausą molį, šaknis, ir akmenis varčiau - nieko,
net rankenos nekliba.. Kaimynas turi oranžine rankena (irgi prieš ~4m.
pirktą už ~50lt.. čia gal tas lenkiškas?), to rankena klibėjo iš karto..

pažįstamas iš „Teo“ pasakojo, kad kol jam nepirko „Fiskars“, kas mėnesį
tekdavo rašyti prašymus, kad nupirktų naują kastuvą (kaimo vietovėje jis
kasdien juo mosuoja..).. Kai pradėjo pirkti „Fiskars“, pamiršo apie šią
problemą..