Tema: Re: Įrankiai - dovana tėvukui
Autorius: bzik
Data: 2012-10-02 09:55:40
Statybiniuose darbuose fiskaro kastuvas gauna į kaulus nuo tarybinių. Bet tinkamesnis žemės darbams. Dar yra lenkiškas techmlot - kainavo pigiau, sunkenis, bet jam dėčiau didesnį pliusą, nei fiskarui - fiskaras verčiant šaknį lengvai užlūžo, gan greit išsimalė rankenos tvirtinimas. Lenkiškasis matė sunkesnių darbų ir nieko