Tema: Re: kompostas is Kauno svaros
Autorius: monaxas
Data: 2012-10-03 20:08:33
Gal ir aš neteisus. Pacitavau kokio tai docento iš LŽUU per "Svajonių sodai"
išsakytas mintis.

Reikia ne skaityti, o pasiimti kompostavimo konteinerį (priešingybė
pateiktoje nuorodoje kompostavimui atviroje krūvoje) ir per porą metų
susikompostuot organines atliekas.

O liaudies išmintis paprasta, seniau šūdo buvo per akis, tiesiog patręšdavo
tuo kas yra. O kad patręšus augalai auga geriau, tai čia nereik ir Mičiurinu
būt, kad suprast.

"someone"  parašė naujienų news:k4gl5f$8eu$1@trimpas.omnitel.net...

"Tu" turbut irgi...
Siaip sena liaudies ismintis sako, kad be shoodo nebus groodo.
Bet niekas savo sudo ir neliepia ten pilti.

Tingiu gilintis, vistiek nuomoniu bus daugiau nei diskutuojanciu,
informacijos siais laikais N kartu daugiau nei reikia, pradziai galima
kad ir cia pasiskaityti:
http://www.sbdituva.lt/uploads/36/Kompostas.pdf