Tema: Re: kompostas is Kauno svaros
Autorius: someone
Data: 2012-10-03 16:40:52
Va iki to ir atejome nuo ko pradejome - pradine mintis buvo, kad vien is
zoles kompostas nebus visavertis, o dadejus atliekas is virtuves, lapus,
obuolius ir t.t. jis butu vertingesnis.
Medziagos niekur nedingo, jei jos ten buvo - jei zole tresi su
mikroelemtinemis trasomis, tiketina dalis ju liks zoleje ir atsidurs
komposte.
Pridedant ne vien zoles o ivairesnes organikos, padideja tikimybe inesti
ir ivairesniu mikroelementu.