Tema: Re: Azuoliniu pakopu apdirbimas
Autorius: Statybininks
Data: 2012-09-28 14:02:05
SAYERLACK POIURETANINIS LAKAS TZ9020; GRUNTINIS LAKAS TU141; PUR KIETIKLIS
TH759; DAR SKIEDIKLIS KAZKOKS IR KAZKOKS IZOLIATORIUS SKIEDIKLIUI:)
DEL LAKU PANAUDOJIMO YRA LABAI IVAIRIU NUOMONIU, BET VIENAREIKSME ISVADA TIK
TOKIA, KAD NEPATAUPYK, NES PASKUI GAILESIES; LAKAS LAIPTU SANAUDOSE SUDARO
TIKRAI NEZYMIAI DALI, O EKSPLOATACIJAI ITAKOS TURI LABAI ZENKLIA