Tema: Re: Azuoliniu pakopu apdirbimas
Autorius: Jager
Data: 2012-09-26 14:08:01
supratau, kad lako sluoksnių reik nepagailėti :)
būtų super dar ir pavadinimus tiek grunto, tiek lako sužinoti, kad
neišsidurti, nebent iš brangesniu visi geri.

Dėkui

--
Jager

"Statybininks"  wrote in message news:k3ufe8$tkk$1@trimpas.omnitel.net...

pirminis slifavimas, gruntas, slifavimas, gruntas (dauguma sakys, kad
gruntuot uztenka 1 karta), tada 4 sluoksniai lako (sitoj vietoj nepataupyk)
nepamenu dabar tikslios markes bet po 5l lako, grunto ir kietiklio kainavo
link 400 (lakai siaip prasideda nuo 15l/l)

alyvuotas man tai slykstokai atrodo, bet cia jau skonio reikalas