Tema: Re: Polistirolas sklype
Autorius: Statybininks
Data: 2012-09-28 08:47:19
bendravimas ir tik bendravimas, nebent kaimynas iskirtinai piktybinis ir
sneket nera prasmes
pats baigiau statybas (irgi plokscias stogas, sienos polisterolu - kaimynai
salia) - mizeris ten tu siuksliu; o visiskai "neutralizuotis" nelabai
imanoma - paprasyk, kad po darbo pas save apsirankiotu, kad tau maziau
kliutu ir tiek, nes cia tas atvejis kai nervu kainuoja (ir tikrai suprantu,
kai tai siokia tokia problema), o tokio realaus sprendimo nelabai yra