Tema: Re: Polistirolas sklype
Autorius: someone
Data: 2012-09-27 19:54:37
Uzuojauta...
Teoriskai turetu apsidengti objekta (stelazus), kad placiai nepasklistu.
Pasikreipus i statybu inspekcija gal net atvaziuotu kokios baudos irasyti.
Pas mane kai nama siltino, pjauste su ikaitinta styga, tai siuksliu
beveik nebuvo, buvo truputi tik kai nelygumus "tarkavo", as vien tam
reikalui nusipirkau lapu siurbli ir vakarais susiurbdavau, tai nei pas
mane nei pas kaimynus neissinesiojo.
Beje, lapu siurblys turi ir putimo funkcija - labai neblogai pucia, ypac
polistiroli, tai is savo sklyp bent laikinai galima pas kaimyna atgal
nupusti, kol vejas vel nesugrazino....