Tema: Re: Infiltracija į molingą gruntą
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-09-27 10:07:17
> kubu tai daugiau siaip gaunasi, 7-8 nezinau, ziurint 100 cia vidinis ar
> isoerinis diemetras, bet neesme. Esme, kad jei taip kasdamasis prieisi iki
> vandens, tai negi i sita sulinsi isvalytas nuotekas isleidinesi, o po to
> pats, arba kaimynas gersi ji, jei gretimame sklype toje pacioje vandens
> gysloje sulini issikas? Ir nesakyk, kad kad visi su greziniais gyvena. Prie
> manes va 5 kaimynai sulinius issikise. O tas kur grezesi, tai pirkosi
> vandens filtravimo irenginius, nes vanduo is grezinio gavosi prastesnis, nei
> is sulinio :)

Zmogus raso, kad aplink laukai
Suliniuose vanduo yra ne gruntinis, o pavirsiaus
Vandens kokybe suliniuose beveik visoje Lietuvoje tikrinama ne skoniu, o
nitratais
Jeigu tavo atveju zmones gyvena su suliniais tai jie ir sika lauke. Tavo
manymu, kad pas juos suliniuose geresnis vanduo, negu valymo
irengimuose, o mano manymu yra atvirksciai, jeigu valymo irengimai
veikiantys.