Tema: Re: Infiltracija į molingą gruntą
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-09-27 09:34:22
kubu tai daugiau siaip gaunasi, 7-8 nezinau, ziurint 100 cia vidinis ar
isoerinis diemetras, bet neesme. Esme, kad jei taip kasdamasis prieisi iki
vandens, tai negi i sita sulinsi isvalytas nuotekas isleidinesi, o po to
pats, arba kaimynas gersi ji, jei gretimame sklype toje pacioje vandens
gysloje sulini issikas? Ir nesakyk, kad kad visi su greziniais gyvena. Prie
manes va 5 kaimynai sulinius issikise. O tas kur grezesi, tai pirkosi
vandens filtravimo irenginius, nes vanduo is grezinio gavosi prastesnis, nei
is sulinio :)