Tema: Re: siltinimas
Autorius: For Example John Smith <For_Example John Smith@gmail.com>
Data: 2012-09-20 14:27:00
Pats turiu namie veranda (taip vadinosi pries 50 metu), langai siuolaikiski,
paketai su 3 stiklais, renovuota. Stovint diskomforto nejauciu ir as.
Kalbejau apie darba prie lango-vitrinos. Kambary nesalta, o stalas prie tos
vitrinos- rankos sala ir ne man vienam. Gerti viski tokiam kambary smagu.
Dirbti su kompu-ne.